Bärbar

Idag definierade jag om ordet portabel. En lösenordshanterare är portabel när du för att få den att fungera bara behöver bära med dig:
  • Ett smart-card
  • En kortläsare + drivrutiner
  • Ett Firefox-plugin ...och gärna Firefox också.
  • En GPShell-klon
  • Lämplig Java Runtime Environment
  • ...och en C++kompilator, i detta fall helst VC++
Tack till publiken som kom och lyssnade och tack till lille Good-doer (han har fått ett nytt namn) som höll sig stabil och snäll. :) Slutet gott, allting gott!

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Grattis!!!

Postat av: Elisabeth

Grattis grattis!! Fira ordentligt nu! :-)

2007-10-11 @ 21:24:22
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Johannes

Hej, försöker hitta din email för att fråga om din GPShell-klon, men hittar inte. Kanske du kan maila dig så kan jag ställa frågor i svaret?

2007-10-12 @ 15:45:44
Postat av: Kaprifol

Tack för alla grattis! Jag kan nås på kaprifol (at) gmail.com, men bara snälla brev och lätta frågor, om jag får be. :)

2007-10-12 @ 17:08:01
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback