Vi luktar gott idag

Nu luktar jag vanilj. Det gör mina kollegor och vårt konferensrum också. Det beror på att det fanns värmeljus med vaniljdoft på avdelningsmötet. Det är inte så konstigt, inte värre än monsterhandskarna och spindelväven iaf. ...och definitivt inte konstigare än sakerna vi lånade av studentspexet igår. Jo, det är festförberedelser på gång. Det här är inte vår dagliga, huvudsakliga verksamhet om ni trodde det... förutom för semantic web-folket förstås. Det är mycket spindlar och nät i deras värld, även till vardags. ;)

Förövrigt passade jag på att se spexet igår, när jag ändå var på plats. Sång, dans och svärd. Jag tror inte att det kan bli mycket bättre än så. :)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, du har fått din kogvetdos på annan plats än ~!
På scen är inte mindre tre kogvetare (Patrik, Merlin och en ur kören). Maestron (dvs, den som har mest att göra med musiken, om jag har fattat allt rätt) och producenten är kogvetare likaså.

Förstörde jag ditt intryck av spexet nu? >.

2007-11-15 @ 19:24:46
Postat av: Kaprifol

Men oj! Då är typ alla som jag inte kände igen som lysiter alltså kogvetare. Lite paff blir jag allt. Ni är ju så få... men lyckas ändå vara överallt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback