Tillfälligt högkvarter

Tack för alla huskurer! Vodka och rök från tussilagoblad avstår jag dock gärna, speciellt idag då jag jobbar på distans och förmodligen skulle bli mindre produktiv av dessa medel. ;) Jag är alltså i arbetsfört skick, men en levande smittfara av skyddsklass tre och har därför inrett ett temporärt kontor i sängen. Hittills har jag fått ovanligt mycket gjort, men jag vet... jag ska vila också. Det har jag fått order om.

Dagens plan: "Vi ska kidnappa ambassadören. Här kommer Junker och Sumo med kanoten..." Kolla
här. :)

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Visst kan man ta till huskurer, men tror faktiskt inte så mycket på det där, men alltid värt ett försök. Ligg du sittande eller i vilken ställning du behagar o bara ta det lilla lugna så ska du se att en vacker dag går du fri från det där:-)
Galenskaparna är alltid kul:-)
Kramar

Postat av: Kaprifol

Tack för rådet! Det är nog det bästa att bara ta det lugnt. Känns redan bättre. Ha det fint!

2007-11-08 @ 17:18:09
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback