Intrasslad

Idag lyckades jag med konsten att vara först på jobbet! Det kan iofs bero på att de andra är på konferenser, morgonföreläsningar och andra äventyr, men jag vill gärna tro att det är jag som är uppe med tuppen. :) Det är förövrigt väldigt kallt idag. För att slippa bära en svartvit mössa som jag ser ut som en skunk i (mitt favoritdjur, men det finns ju någon måtta) virade jag in mig i några halsdukar så att det blev en slags huva/huckle. Det verkar vara en trend att se ut som en gammal tant från Sibirien, det har synts både på modevisningar och på stan. Varmt är det och som vanligt är det jag som har skapat trenden... vill jag gärna tro. ;) Nu ska jag ta och analysera kod. Att stega programmet instruktion för instruktion som jag ville göra visade sig vara svårt eftersom det uppenbarligen har någon sorts tidskrav på sig och inte får köras så långsamt. Nå, med en kopp kaffe och ett nashipäron till hjälp ska jag nog komma på nåt annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback