En vinterdag

Då har man placerat en Fisk på bussen hem. Vad det verkar kommer vi att ses snart igen, men det är ändå lite tomt nu när jag får koka mitt kaffe själv och inte har nån att gå på svan-safari med. Saknar dig, Fisken!

Dagens...

Vintertecken: Snö! Inga små flingor heller. Man blir ju helt översnöad, eller ja, nästan iaf.
Rätt: Sushi! Vi hittade ett nytt sushiställe där det var både trevligt och gott. Jag skulle förstås visa hur tuff jag var genom att proppa i mig wasabi. Åh, varför gör jag alltid så? ;(
Grattis: Till pappa på fars dag, förstås! :) (Ni som inte har grattat era fäder bör göra det nu, hint hint.)

image210

Kommentarer
Postat av: Idun

Svar; Hej, vad snäll du är. Men jag är livrädd för att misslyckas, inte bli något här i livet. Det är så kort, livet, jag vill inte förlora något. Just nu känns det som om ingenting är värt. Livet har inget speciellt syfte.. så jag vet inte hur jag ska göra.. i framtiden, och nu.

Postat av: Kaprifol

Det kommer att bli bra ska du se! Ta en sak i taget och gör det som känns rätt just nu. Man kan inte hinna med precis allt, men *nåt* kommer du att bli. Ha en fin söndag!

2007-11-11 @ 18:45:12
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: lookoverhere

Hahahah de förstår jag! jag måste duscha varje morrån om jag inte plattar håret, annars ligger det åt alla jävla håll :S fin bild föressten =)

2007-11-11 @ 19:19:57
URL: http://lookoverhere.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Ha ha placerat en fisk:-)
Så är det man möts och man skiljs.. för att åter mötas..
Ha de gott och kaffe är inte så dumt vid eget fönsterbord heller:-)
Kramar

2007-11-12 @ 09:39:25
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback