Det går inte att misslyckas

Gårdagen spenderades med sådant som studenter gör på söndagar: tvättar, städar, fikar och låtsas att de pluggar. Då min duktiga kompis satt här och övade algoritmer kunde jag inte vara sämre utan repeterade lite matte samt ritade ett alldeles för stort attackträd som måste delas upp på något sätt för att kunna vara mig till glädje. Sen, efter allt detta nyttiga var det dags för fikat. "Det går inte att misslyckas med kakmix!" är en sanning med modifikation. Det blev jättegott, men inte det minsta likt bilden på paketet, förstås. :)

Och idag... har jag jobbat, varit på föreläsning och gjort mitt bästa för att inte bli förkyld, fast det är nog lönlöst. Dags att plocka fram ingefäran och vitlöken och kurera sig. En annan bra kur är Galenskaparna. Jag skrattade (så att jag skrek) åt
det här. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hahahaha, underbart! :-D

2007-11-05 @ 20:13:09
Postat av: fashi

ja blodrött är snyggt:)

Postat av: Busk

Ja, TFF är helt genial.

2007-11-05 @ 21:25:47
URL: http://kodein.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback