Årets händelse är förbi

När man kommer hem tre på natten är det alltid uppskattat att ha en Fisk därhemma som varit omtänksam nog att inhandla köttbullar ifall jag skulle vilja ha nattmat. Nu var det iofs inget jag behövde eftersom det hade serverats stora mängder mat på festen. Hur var det då? Jo, gästerna hade väldigt roligt och njöt av mat, dans och sång. Vi som arrangerade hade förstås fullt upp, men hann även vi jazza loss på dansgolvet (kombinationen Janssons frestelse + discodans samtidigt är bättre än man kan tro, tyvärr har jag inga bildbevis på hur det kan se ut ;) och spöka för gästerna. Spökandet och aktiviteterna var uppskattade och jag hörde hur det pratades om att det var otroligt att det hände nåt i varje hörn... för det gjorde det. Har man ett sjusidigt schema så händer det nåt hela tiden (gästernas schema var betydligt kortare kan sägas, men ändå :). Hursomhelst, det var väldigt skoj med allt fixande och det verkade vara uppskattat med spöktemat. Några skandaler blev det inte, men hade det blivit några så hade jag förstås inte bloggat om det. Haha! :P

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fick stackars Fisken inte följa med? ;-D

2007-11-24 @ 19:13:13
Postat av: Kaprifol

Nä, men han fick vara ute på stan med sina jobbarkompisar och GPS:en istället så det gick ingen större nöd på honom. :)

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Kul att du hade kul:-)
Så Spöket Laban var på besök.. häftigt:-D
Ha de fint tjingelong denna grådisregniga söndag.. här i Skåne i alla fall

2007-11-25 @ 11:28:18
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback