Vattentornet

Min Fisk har åkt hem igen efter att vi har haft ett trevligt veckoslut ihop... och efter att han druckit upp all chilisås jag hade hemma, som vanligt. ;) Den närmaste veckan ska jag klara av två muntliga presentationer, två inlämningar, ett seminarium, ett jobbpass och en dugga (minitenta). Sen börjar tenta-perioden veckan därpå. Inte för att det känns så jättebetungande egentligen, ämnena är ju roliga och inte alltför svåra, men jag ska ju hinna med att ägna mig åt det smarta kortet också. Kvällens plan är att plugga lite psykologi och laga en trevlig wok. Jag avslutar med en bild på en plats som besöktes igår. Vi besöker gärna de där platserna som andra glömmer bort.

image82
En hyllning till ett ganska ordinärt vattentorn.

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Vilken konstig färg på tornet :-)

Postat av: Kaprifol

Hey, det är konst ju. Kom inte med några "oavsiktliga" förolämpningar här. ;)

2007-05-21 @ 09:03:51
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback