Tentarecovery

Jag har fikat mycket flitigt idag. Flera gånger dessutom för att få det ordentligt gjort. :) Så är det när man har tentat, då behövs det så kallad tentarecovery (som det oftast är en massa socker i *s*). Hursomhelst, imorgon ska jag på allvar börja koda på agenten. Jag planerar att ta med mig en bärbar musikspelare för annars lär det inte bli något gjort alls. :) Förövrigt är det tisdagstema imorgon, alltid lika roligt. Jag har börjat gissa nästkommande tema. Denna gång tror jag på "många" eller "familj". Det första för att det känns som ett typiskt tisdagstemaord och det andra för att det nyligen varit mors dag. Dessutom har tisdagstema pågått ett antal år så de har inte så många fotovänliga ord kvar vid det här laget. Imorgon får vi se hur mycket spådam jag är. ;)

image90
Fjäril vingad - återkomsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback