Sladdhärva som inspiration

Nu ska jag snart gå hem och laga ugnspannkaka med extra fläsk, för det är inte mer än rätt efter en hektisk dag. Just nu läser jag en spännande artikel om hur man hanterar säkerhetsrisker på ett mer, vad ska vi säga, företagsmässigt sätt än vad jag är van vid. :) Tänkte att ni skulle få se en ritning som jag hittade nyligen. Den är ritad i Paint (vi pratar bitmappar, inte vektorgrafik) och föreställer den dator som min grupp konstruerade i en kurs för några år sedan. Jag tycker att det är trevligt att titta på denna förskräckliga röra av sladdar och tänka att gick det där vägen så borde väl det mesta annat vara enkelt. :)

image73
Lådan högst upp till vänster är ALU:n, den var mitt lilla skötebarn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback