Mors dag idag!

Dagens...
Sysselsättning: Plugga in det sista inför tentan imorgon. Två dagars tentapluggande är egentligen alldeles för lite, men så ser mitt schema ut.
Tröstmat: Godaste fyllda färskpastan, för det är jag värd. :)
Soundtrack: "Never again" - Supreme Court
Tanke: Måste ta och klippa mig innan jag ens tänker på att skaffa jobb. Datorfolket upptäckte på fikat i fredags att min frisyr är en decimeter längre på ena sidan, vilket den iofs har varit hela våren, men när ryktet går är det väl dags att åtgärda saken. ;)
Roligaste: OK,
detta hände igår, men jag tycker fortfarande att det var kul att Fisken och hans caching-kompisar lyckades skrämma iväg ett tonårsgäng bara genom att visa sig. Se upp för läskiga grabbar med GPS! *fniss*
Grattis: Till mamma på mors dag! Här får du tulpaner! :)

image89
Hurra, hurra, hurra, hurra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback