Har ni fest, eller?

Grannar säljes, billigt och bra! Jag kan även byta dem mot nya, dock inte sådana som borrar i väggar, det sägs vara värre. :) Det är klart att folk ska få festa, speciellt denna helg då de allra flesta studenterna passar på att roa sig, men hörni, det finns väl bättre festlokaler än utanför min dörr? Jag och Fisken har försökt röka ut dem med matos samt spela Disturbeds "Down with the sickness" ganska högt, för jag tror inte att grannen med vänner gillar bra musik, men icke, det hjälper inte. Nåja, jag har nog haft mycket stökigare förfester i mina dar, men det spelar ingen roll. ;) Jag funderar på att sätta upp en mer hotfull dörrskylt, något i stil med "Berra Bengtsson - Bodybuilder och torped". Då kanske de höll sig i skinnet. *flin*

Kommentarer
Postat av: Busk

Hah. Iom min flytt till korridor så är jag väl ställd inför ungefär samma problem. Jag föreslår att du tar och borrar litegrann imorgon bitti. Bara i korta perioder, men utdraget över flera timmar.

2007-05-19 @ 00:03:27
Postat av: Busk

Varför tycker blogg att jag postar spam, förresten?

2007-05-19 @ 00:04:10
Postat av: Elisabeth

Men då! Jag som trodde att jag kunde byta bort min borrande granne. ;)

Postat av: Kaprifol

Kanske kan vi ordna en grannbytescirkel så att vi får ta hand om varandras grannar ett tag? Omväxling förnöjer ju. :) (Bry er inte om spamkommentarerna, min bloggtjänst är lite dum.)

2007-05-19 @ 10:07:43
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback