Fluff!

Det blev två ganska fina powerpointpresentationer till gruppredovisningarna. Dock behövs det lite grafik som jag ska göra i Illustrator, bara för att det är roligt att få använda ritplattan. Undrar om jag ska rita alla mina attackträd med den också, men då finns risken att det blir en massa rosa fluff i exjobbsrapporten och det vill jag inte riskera. :) Tror jag ska smita hem lite tidigare så att jag får tid att rita skisser i hemmets lugna vrå. Behöver sticka och handla lite också. Tror att pasta-med-pesto vore gott.

Förutom att skriva om smarta kort och sitta och förbereda gruppsaker har jag även hunnit fika med Vic samt plugga till duggan i entreprenörskap. Det är fullt med läskiga ekonomiord att lära sig. Likviditet, smaka på det ordet. Otäckt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback