Fågelfrö!

Idag var jag nyttig och traskade iväg till grannförorten för att handla. Då får man lite motion på kuppen och så är de mycket billigare på fröer och grönsaker och annat nyttighetskrafs där. Detta är alltså en sån dag då jag rör på mig och äter fågelmat. *s* Det händer ibland och efter en långvarig pasta-med-ost-diet framför datorn tror jag att det kan vara nyttigt. Jag har även suttit och läst om affärsplaner och annat i samma stil. Hur nyttigt det är låter jag vara osagt, men ganska spännande är det iaf. Nu ska jag även knacka ihop ett litet script som ska användas i psykologikursen. Möjligtvis kan jag ha det till nytta i exjobbet också. Små program som gör fina grafer av stora datasjok tycker jag alltid att det råder brist på när man behöver dem.

Eftersom jag inte kan bjuda er alla på psylliumfrö och kesella får ni istället några bilder från Botaniska, tagna förra veckan.

image69
En fluffig tulpan som heter "Big Apple"

image70
Blommande magnolia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback