Ett självporträtt?

Jag har väldigt mycket att läsa om aphjärnor och minnestester och jag vet inte vad, men det jag läser fastnar eftersom det är spännande och lätt att minnas. Förhoppningsvis hinner jag läsa klart kursboken imorgon och även prova att göra några gamla tentor för att se hur de är.

För att inte bli tentastressad utan vara en harmonisk varelse tog jag en promenad till det närbelägna friluftsmuséet där det finns en kryddträdgård som är mycket trevlig att strosa runt i. Skönt att få rensa hjärnan lite. Jag passade på att fota en kaprifol också med mobifonen.

image88
Titta, det är ju jag, Kaprifol! :)

Bäst pluggmusik just nu: "Horror show" - The Birthday Massacre och "Dissolve" - Switchblade Symphony. Inte alls lika våldsamt som man kan tro av namnen. Båda delarna är elektronisk, drömsk musik som passar sig utmärkt tillsammans med studier. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback