Ett nytt år

Idag har jag en väldig massa saker att göra, men jag tänkte att jag börjar med att exjobba och sedan tar jag en sak i taget så ska det nog gå bra. Jag ska: skriva en inlämning, överlista GlobalPlatform, fixa med jobbpapper, göra experiment och boka ett möte. Därefter är det dags för årsmöte med en viss förening. För mig är det mer spännande är riksdagsvalet och melodifestivalen tilsammans eftersom vi får en helt ny styrelse. Spänningen är olidlig! :)

Igår firades en mycket trevlig årsdag med Fisken. Vi bestämde oss för att bara göra saker som vi tycker om, som att äta pizza och förvirra folk (varje gång Fisken får en kommentar på stan om sin "konstiga gula pryl", GPS:en, blir han jättenöjd). Dessutom har jag börjat använda hans riktiga namn som en fin gest... vilket iofs har lett till att han har börjat kalla mig för Kaprifol, men jaja, det kan jag leva med. ;)

Dagens trend är förövrigt att ordna LAN-party hemma, detta enligt tjejtidningen Cosmopolitan. Jag tar det som det slutliga beviset på nördarnas revansch. :)

Kommentarer
Postat av: ozamosi

Coolt! Är jag inne nu igen?

Senast måste ha varit när det var inne att ha skitiga, trasiga kläder. Undrar vad det blir nästa gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback