Det är lugnt

Tre rum från mitt sitter en italiensk professor, men han har nog gått i pension för det är aldrig någon där. Jag brukar fundera över vilka det är som sitter i de olika rummen, för vissa jobbar hemifrån och syns sällan till. Det måste ha varit det som spökade, för den här natten drömde jag att han dök upp, personen i rum nummer ett. Han sa sig vara min nye examinator och ville ha min exjobbsrapport inom två dagar. "Det är lugnt", svarade jag som jag alltid gör oavsett om det är lugnt eller inte. *s* Sån tur att det bara var en dröm.

Idag ska två presentationer inför slutseminarierna i gruppkurserna förberedas och så ska jag fortsätta med rapporten, förstås. Jag tror att det behövs fler scenarion, såna är alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback