Den lilla handboken

Jag har sysslat med grupparbete hela dagen, vilket iofs behöver göras det också. Ska dock bli skönt att istället få ägna sig åt den lilla handboken jag har varit och lånat på biblioteket: "Smart Card Handbook". Undrar om inte innehållsförteckningen i den är tjockare än hela mitt exjobb kommer att bli... :)

Ikväll ska jag iväg och se spexet! Jag gillar studentspex och brukar vrida mig av skratt, men bäst av allt är att alla mina bekanta som på något sätt är insyltade i föreställningen inte längre kan tjata på mig att jag måste gå och se spexet. ;) Nej, jag tänker inte köpa en extra biljett till en kompis och jag tänker inte se alla tre föreställningarna för att premiären är speciell, mittenföreställningen inövad och slutföreställningen tokigast. *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback