Dagens!

Dags för lite dagens...
Skvaller: Näe, inget sånt. Under fikat hörde jag inget mer spännande än några psykologistudenter som diskuterade badrumsinredning. Det finns inget roligt att tjuvlyssna på och själv säger jag heller inte så mycket. Det behövs inte längre. Alla läser ju ändå bloggen. :)
Helgerån: Nej, jag tänker inte gå och se
RMS föreläsa på torsdag. Det är inte så att jag inte får, utan ett fritt val. Ni vet, jag kommer att ha finbesök då och av två skäggiga datormänniskor väljer jag den jag tror mig trivas bäst med. ;)
Seminarium: Snabbt avklarat! Det känns bra.
Läsning: Ett mastigt kapitel om hårdvaruattacker mot smarta kort i Handboken.

Dags att ta nya tag nu, läsa lite mer och få ihop lite text till rapporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback