Zzzz

Jag har sovit middag idag. Det är verkligen inte något jag brukar göra, men idag var det vettigt. Borde nästan göra det till en vana. :) Planerar att sova ännu mer ganska snart så att jag kryar på mig. Planen är att plugga hemma imorgon. Bokliga studier funkar nästan ännu bättre härifrån. På uni brukar det ju bli en hel del fikande istället för pluggande. *s*

Den här är förresten rätt rolig. Här kan du mata in adressen till en webbsida (gärna någon gammal, prova med ett universitets hemsida, eller en sökmotor t.ex.) så får du se hur den har sett ut genom åren. Bjuder på både skratt och igenkännande. :)

Kommentarer
Postat av: marjo

Lysatorssida har inte ändrat sig så mycket..

2007-03-07 @ 16:32:25
Postat av: Kaprifol

Nej precis, innan Lyshack06 då den fick ett nytt utseende både in- och utvändigt höll webbmastrarna sig till ett vinnande(?) koncept. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback