Stil

Jag tycker om söndagskvällar då det finns tid att pyssla. Svara på mail, läsa kursböcker, städa i lyan och lata sig lite. För tillfället kollar jag med ett halvt öga på "Stilakuten" och kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller bara läskigt. Konceptet går ut på att ett medelålders brittiskt par som är allmänt trötta och tråkiga stajlas om lite och hittar kärleken igen. Det är onekligen en smula beroendeframkallande med före-efter-program. :)

Dagens musiktips kommer från mailkompisen H som jag har fått att bli smygsyntare. ;) Han rekommenderade två för mig helt okända band: Solitary Experiments och Namnambulu. Tydligen har de gjort remixar av en massa sånt som spelas flitigt på min favvo-webbradio (här pratar vi Ayria, Tactical Sekt och Ligths of Euphoria). Tack för tipsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback