Nying i bloggosfären

Idag var vädret så fint att det var rena nöjet att cykla iväg till uni. Jag är tillräckligt pigg för att kunna tillbringa dagen här och ägna 50% åt exjobbet och 50% åt kryptoplugget. Tänkte börja med att skriva lite på min rapport som tillsvidare är en ganska ynklig historia. :)

Jag noterar att
Marjo har börjat blogga, bara för att kunna anta min utmaning. Han är på något sätt helt rätt person att ha en blogg. Lite nybörjartips kommer här:
  • Tänk på att dina nära och kära nu inte bara vet vad du säger och gör, utan även vad du tänker. Kan vara praktiskt, men inte alltid. :)
  • Börja med "Dagens outfit", alltså en beskrivning av vad du har på dig för dagen. Det lockar folk och kan dessutom fungera som en liten förvarning så att vi vet om vi kan förvänta oss militäruniform eller labbrock just denna dag.
Dags att göra lite nytta! På med lurarna och fram med idéerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback