Morgonkaffet

Jag är fortfarande kvar i den gamla tideräkningen och lät mig sova lite extra imorse. Jag kommer ändå att stanna kvar här lite extra ikväll och då är det ju mer än ok. :) Till min glädje ger kaffeautomaten gott kaffe igen. Igår var det lankigt, så pass att det satt en liten ursäkta-lapp på den om att reparatören skulle komma så fort hon kunde. Det har jag aldrig sett på andra kaffeautomater. "Trasig" står det på sin höjd, men här är det rätt viktigt att folk får rätt styrka på sitt kaffe. Datasäkfolk drivs av två saker: nyfikenhet och koffein. :)

Igår släpade jag fyra(!) kassar med våffelgrejer + två våffeljärn till ~ så ni som missat det: Våffelkväll runt 20 ikväll! Väl mött! Jag behöver fortfarande en hjälpande hand eller två samt en elvisp, eller jag behöver en elvisp. Resten löser sig.

Nu ska jag... Njuta av vårsolen, knacka batch-filer, lära mig att RSA-kryptera APDU:er och lyssna på webbradio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback