Kategoriserad

Min blogg har godkänts så att jag har hamnat på Bloggtoppen. Det är lite roligt. :) Det är en slags söktjänst för bloggar och för de lite mer tävlingsinriktade storbloggarna är det även en topplista. Man fick föreslå kategorier som ens blogg kunde passa i och jag drog till med några passande, bl.a. "vardagligt" och "musik" och hamnade bland IT-bloggarna. Det är lite som när jag var ny student och skulle placeras i en "nollegrupp" de första veckorna. För att jag skulle hamna rätt fick jag uppge mina intressen som jag vill minnas var "läsa, teckna, programmera och andra stillsamma sysslor". De satte mig i hejarklacken. Jag sprang omkring och skrek och sjöng i fåniga kläder under hela nolleperioden och det var hysteriskt roligt. :)

Så, vad ska IT-bloggaren Kaprifol göra nu då? Byta ut det vita nagellacket mot hallonrött, brygga lite frukt-te och kolla på "Top Model" på TV3. *hihi* Och inte skämmas ett dugg! :) Just nu sitter jag och går igenom gamla kryptotentor och måste säga att jag nog lärt mig ett och annat, men de där luriga linear-feedback-shift-registers måste jag allt ta en extra titt på.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du är utmanad! Läs mer på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback