Fullt ös igår :)

Cryo var bra igår. De lät lite som Front 242 tycker jag, och avslutade mycket riktigt med en cover av detta band. Det roligaste med livespelningar är ändå att det drar lite extra folk. Jag vill gärna tro att alla människor innerst inne vill gå på syntklubb, men det brukar vara lite tunnt på dansgolvet ibland. Dock inte igår. DJ:n spelade tung EBM så det var svårt att inte dansa. Det var helt klart ett väldigt röj igår! Fråga mina sönderdansade fossingar om det. Nu tänkte jag ta dem med ut på en promenad i solen också. Det är inte lätt att vara mina fötter. :) Resten av mig är pigg iaf vilket är bra för då kan jag få lite saker gjorda i helgen. Både trevligheter och plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback