Fredagskodande

Jag sitter och funderar på om jag ska bygga mitt agentprogram som ett litet webbläsarplugin, men då måste jag stödja femtielva olika webbläsare, för annars kommer nån människa som kör Lynx eller nåt garanterat klaga. :) Får se hur jag gör. Än så länge är det en liten applet. För er oinsatta kan jag berätta att en JavaApplet är ett program som går att slänga ihop på en kvart (om det inte ska göra nåt viktigt), men som ser väldigt fint och proffsigt ut.

Dagens...
Roliga: Jag och Fisken ska gå på synthfest ikväll. Yay! Hade alldeles glömt bort att det var en sån dag (hör av er om ni vill följa med :).
Låt: "She's dangerous" med Clan of Xymox. Lita på att jag är! Jag har en URL-parser och jag tvekar inte att använda den! *s*
Blogg: Alla borde läsa
Gnucitizen och titta på den tänkvärda filmsnutten.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Gnucitizen-filmen var närmast hypnotiserande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback