Agent som tuggar webbsidor

Mitt agentprogram växer så sakteliga fram. Eftersom jag inte har skrivit någon HTML-parser tidigare och behöver en sån, studerar jag en liknande som finns inbyggd i något stort och otympligt attackverktyg. Det verkar inte alls så svårt så nu vet jag hur jag ska göra. Ungefär sådär fast smidigare... och snällare. :) Min handledare verkade nöjd med det sättet att jobba på iaf. Läsa kod lär man sig massor på, bara man skriver sin egen sen så. Sen hade han tydligen hittat nåt okänt verktyg som skulle kunna användas tillsammans med den gamla sortens kort så att det funkade som det skulle trots allt... kanske. Bara att testa och hoppas. En eftermiddag av testande väntar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback