Texten

Det finns en roman som jag inte har läst men som jag gillar som idé. Konceptet är att två litteraturstudenter skriver på samma text, ett gemensamt kärleksbrev till varandra. De skickar tangentbordet mellan varandra och byts av. Det låter både förvirrat och intressant, tycker jag. Vad jag däremot inte gillar är att mitt exjobb tycks ha kommit till på samma sätt. Det är skrivet av två personer, nämligen jag innan jag upptäckte JCOP-tools och jag efteråt. Här och där har jag ändrat och fyllt i och nu kan man dra slutsatsen att "I am going to use OCF", "OCF is deprecated, I will be using JCOP tools instead", "This in how you install OCF...". Näe, nu är det verkligen dags att rensa!

Förövrigt vill jag avråda från att micra ost förlänge. Ostkokt blodpudding är långt ifrån så gott som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback