Salsa!

De lurade mig förstås, mina kompisar som tog med mig ut igår. Jag tror inte att det var avsiktligt, men de gav intrycket av att stället vi skulle till var en pub där det spelades salsa-musik och somliga dansade. Så var det förstås inte. Det var salsakväll och alla dansade. För oss som inte kunde gavs det en nybörjarkurs så att vi fick lära oss grundstegen. Jag kan inte låta bli att föra vilket den här gången ledde till att jag blev snurrad väldigt många gånger som straff. Det är min tolkning iaf. :) Roligt var det och nu ska jag öva hemma ifall det blir en gång till.

Idag skrivs det rapport hemma för att jag ska få lite omväxling. Min
Fisk är förövrigt hemma från Långbortistan nu. "Hemma" innebär att han är i landet och inte där jag är, men det går ju att ändra på. :) Först ska vi ses på Midsommar hos min familj och sedan, i juli, åker jag ner till honom så fort min doktorsavh... eh, jag menar mitt examensarbete, är färdigt.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men fyyyy vilken læskig bild med ormen! Du borde varnat innan du lænkade. ;) Førstår att det ær roligt att han ær hemma i Sverige igen!

2007-06-19 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback