Mor till mås

Här sitter jag och pluggar kryptoteknik, ivrigt påhejad av de jag exjobbar för som har full förståelse för att jag tar några dagar till tentaplugg. Det är ju trots allt ett nyttigt ämne. :) Anledningen till att jag befinner mig på exjobbet istället för att tentaplugga ute i solen är att jag ska dema prototypen idag och bara väntar på den Stora Kraschen som alltid inträffar alldeles innan en demo. *ryys* I vilket fall som helst är det fredag och fredagar tycker jag om.

Dagens mås är utan tvivel duktiga Måsa-Lisa som blivit mor till två duniga måsungar. Vi lunchmänniskor ägnade en stund åt att iaktta dunbollarnas förehavanden och försöka hitta lämpliga namn. Lina och Linné kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback