Lämna bort

Idag ska jag lämna ifrån mig det jag har jobbat med under ett halvår. Jag kommer aldrig att bli helt nöjd så det får vara bra nu. Om två veckor kommer jag att få ändringsförslag som jag sedan har resten av månaden på mig att ta hand om. I början av augusti ska jag planera presentationen och diskutera lite med de jag har exjobbat åt och någon gång i slutet av augusti (i anslutning till mitt stora tentamaraton kan nämnas :) ska det hela visas upp för publik (som ska säga Ahh! och Oj! och Wow!). Sen... Jaa ni. Sen kanske smartcards inte kommer att vara huvudämnet för min blogg längre. :)

"Strange things have happened like never before" - Dylan, World Gone Wrong

Kommentarer
Postat av: Vildängel

Det låter som att du har det du gör :D

Postat av: performance

ja precis :)

2007-06-29 @ 11:58:30
Postat av: Kaprifol

Hmm? Har jag syftat fel nu igen? :) Iofs är det väl ganska rätt att säga att jag "har vad jag gör". Mitt exjobb är stundtals lite som ett eksem eller nåt annat man kan ha. ;)

2007-06-29 @ 12:24:46
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Ah, måste kännas härligt! :-)
(Förresten, jag läste på Aftonbladet, denna mycket tillförlitliga källa, att det kan regna i Göteborg hela juli. Medtag regnkläder alltså, för jag antar att du och Fisken kommer att geocacha så mycket ni hinner. :-D)

2007-06-29 @ 22:30:16
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback