Krasch!

Det lilla livet buggade ur imorse, så fullkomligt. Jag skulle göra ett sista test innan demon för att se att allt höll sig stabilt. Jag gjorde nån liten ändring också, fy på mig, och det slutade med att jag fick sitta och återställa från backupper. Nu får det lov att hålla sig i skinnet tills jag har demonstrerat det och gärna efteråt också. Nu har jag dessutom bestämt mig för att stryka vitlådetestningen helt och hållet från rapporten, eller om vi har nån självplågare där ute som vill köra vitlådetestning på ett system byggt i C, Java, XUL och JavaScript så kan du få bli min labbelev, det är också ett sätt. ;)

Nu sitter jag och skriver rapport och håller tassarna borta från koden hädanefter. Förresten har jag funderat på att börja med "Dagens nagellack" i bloggen och göra en stor grej av det, då det tycks vara ett populärt ämne. *s* Dagens lack är somrigt vitt med små röda blommor och annat krafs på. Det ser ganska 14isaktigt ut, men jag tycker om det.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaaa! Klart du ska ha dagens nagellack!

2007-06-20 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback