Egen design

Idag är det riktigt varmt och jag bär avklippta jeans och ett linne som jag har målat blommor och fjärilar på. Man skulle kunna säga att jag "bär min egen design" vilket måste vara något bra eftersom de som söker till modedokusåpan "Project Runway" blir hemskickade direkt om de inte bär sin egen design. :) Här på avdelningen har de slutat med fruktkorgarna under sommaren, men kaffe finns det. Jag har min egen frukt med mig så mig går det ingen nöd på, men jag antar att folk här ersätter frukten med mer kaffe vilket kommer att leda att att alla blir väldigt stissiga och kaffedarriga efter ett tag. Jag ska undersöka det och rapportera senare under veckan.

Dagens...
Roliga 1: Jag har fått betyg på kogpsyken! Ett bra, dessutom. Nu kommer ordet "psykologi" finnas med i min examen, nånstans mellan miljö, kultur och konstruktion med mikrodator.
Roliga 2: Jag använder Internet Explorer på exjobbsdatorn eftersom jag är rädd för mitt eget Firefox-plugin. *fniss*
Musiktips: Skivan som Supreme Court och Feindflug har gjort ihop visar tydligt att helheten är större än summan av delarna. De första känns lite väl mainstream för mig i vanliga fall och de senare brukar vara en smula för teatraliska med samplingar av gamla krigsfilmer och vad de kommer över, men tillsammans blir det bra. Bästa musikaliska samarbetet sedan Markoolio och The Boppers. ;)
Plan: Skriva klart kapitlet om Liberty Alliance. Urk. Tyngsta kapitlet i min rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback