Efter helgen

Nu är jag hemma igen! Det var trevligt att fira midsommar trots regnet. Fisken blev allmänbildad med lite folkdans och mig fotade mina nära och kära med "Barn och djur"-funktionen på kameran. Resultatet blev en helt obloggbar bild av en ilsk Kaprifol. ;) Under den närmaste framtiden ska jag ägna mig åt exjobbet och åt att fundera ut vad jag ska ha med mig till semestrandet i Göteborg. Diverse kursböcker, vandringsskor och bikini är nog det viktigaste, möjligtvis något mer också. :) Den allra närmaste framtiden tänker jag ägna åt att klura ut vad morgondagens nagellack ska gå i för färg.

Kommentarer
Postat av: annatula

Kan man få se bilden? ;-)

Postat av: Kaprifol

Det ska väl gå att ordna vid tillfälle. :) Bered dig på det värsta!

2007-06-25 @ 09:27:03
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Bikini? Vad ska du med den till? Det kommer säkert att regna hela juli. ;-)

2007-06-25 @ 15:05:41
Postat av: Kaprifol

Men fy så du säger! ...och inte dansade du runt nån stång i fredags heller. Nu får du allt ta och masa dig hem och be den svenska sommaren om ursäkt. ;) Iofs har du nog rätt. Jag packar galoscher och paraply istället.

2007-06-25 @ 15:33:58
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback