Det är modernt!

Det är hemskt synd att jag inte driver en modeblogg för då skulle ni få se dagens outfit. Den är verkligen speciell idag. Saken är den att det ösregnar så till den milda grad att det inte hjälpte med regnrock imorse. Mina byxor behöver med andra ord några timmar på elementet för att bli brukbara igen och även om klädkoden här på avdelningen är avslappnad finns det vissa gränser... Vad gör man då? Jo, min datorförening äger en labbrock för cermoniellt bruk. Det är en lång vit sak med vår logga på och den ser inte helt illa ut, man kan faktiskt tro att jag är festerist eller något i den stilen. Så här runt sommaren ser man ofta studenter i overall, hängslebyxor eller labbrock. De pluggar så, tentar så och lever så.  Tackochlov är det dessutom tenta-p och knappt en student här på uni. Eftersom det är fredag är det rätt ont om folk i min korridor här också, men jag får helt enkelt hålla mig på rummet tills jag är torr. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men någon dagens outfit-bild kan ju även vanliga bloggar ha. ;) Fast, å andra sidan kan jag nog tänka mig outfiten framför mig. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback