Den lufsar efter mig

Instabilt och sakta vankar mitt lilla system efter användaren från webbsida till webbsida, samlar in inloggningsdata och lägger den i formulär. När den väl har fått smak för att spara data blir den lite som Kakmonstret i Sesam (ni minns väl "Sesam", med mupparna och allt?). "Kaka? Kaka! Kaka-kaka-kaka! Mums Glufs!". Den löper inte amok som igår, men den tittar inte om något redan finns lagrat utan lagrar det igen och skriver över sånt som är viktigt. Det går iaf framåt just nu (även om det förstås kunde gå fortare - både mina framsteg och själva dataöverföringen). Jag firade framstegen med att äta jordgubbar. Är det sommar så är det sommar. :) Nu tror jag förövrigt att det håller på att bli oväder. Om inte annat så hoppas jag det. Om man nu måste slita under helgen så får det gärna vara mysigt ruskväder utanför.

"Crickets are chirpin', the water is high,
There's a soft cotton dress on the line hangin' dry,
Window wide open, African trees
Bent over backwards from a hurricane breeze.
"
- Bob Dylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback