Alternativ karriär!

Sedan jag började med last.fm känns det som om jag spelar musik för någon annan, som om det sitter en liten jury av skivbolagsgubbar borta i hörnet och antecknar i papper och mumlar saker som "Hmm..." och "Intressant!". Jag har bestämt mig för att det inte ska få förändra min musiksmak. Jag lyssnar glatt vidare på det jag tycker om och delar på så sätt med mig om vad den unga generationen vill ha just nu: Leonard Cohen, Rollergirl, Sahara Hotnights och Hot Dogs (det sistnämnda är tysk ölstugemusik :). Jag har då ingen skam i kroppen. *s*

Det slog mig att det finns många häftiga nättjänster där ute som alla andra använder förutom jag. Vad ni kan förvänta er i framtiden är att jag börjar videoblogga, skaffar ett snyggt artistnamn och lägger upp min tolkning av "Var är tvålen?" på Myspace samt en grym musikvideo på Youtube, förstås. ;)

Nu är det sannerligen dags för det sista lilla tentaplugget. Sen får det gå som det går. Det är iaf kallt i tentasalen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback