Shopping, utan zombies

Det blev superseriös shopping igår med Fisken och hans syster. Lyckat, trots att jag inte hittade några blommiga gummistövlar. En viss fisk shoppade klart mest av alla (en del elektronikvaruhus och friluftsbutiker går nog runt bara genom att ha honom som kund...) men tyckte att vi andra var långsamma. Hey, bara för att vi gör det grundligt! ;) Jag fick tag på finaste gula paraplyet någonsin och kan nu ha evigt solsken i regnet. Det blev en stilren svart skjortklänning också och Fisken anser att jag bör ha slips till om jag ska "klä mig efter min musiksmak". Den ser betydligt normalare ut utan, men slips är alltid fint.

Vad vi hittar på idag är inte riktigt bestämt ännu, men eftersom det regnar och stormar ute blir det inga skogsturer iaf. Kanske ser vi någon film ikväll. Igår såg vi "Shaun of the dead" vilket jag vet kommer att glädja vissa bloggläsare väldigt mycket. Jag trodde inte att jag skulle gilla nåt som beskrivs som "En romantisk komedi. Med zombies.", men det gjorde jag och skrattade rejält. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj, regnar det hos er?! Det gör det inte i min del av Göteborg. :D

2007-07-09 @ 13:19:30
Postat av: Kaprifol

Det såg blött ut iaf. Jag vågade inte titta efter närmare. :) I natt ösregnade det iaf, säkert hos dig också. Du blåste väl inte bort i ovädret?

Postat av: erikx

Min favo-zombie-film of all times..

2007-07-11 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback