Regnskog

Det var roligt värre på Universeum, ett natur/teknik-museum främst för de lite yngre förmågorna. Där fanns hajakvarium, regnskog och en massa annat spännande. Regnskogen var nog det allra bästa, sånt varmt väder kunde det gott vara ute i Göteborg också. :) Dagen avslutades med japansk mat som kändes väldigt Megatokyo (ni som är insatta minns avsnittet där Largo skulle äta japansk snabbmat för första gången i sitt liv och var väldigt skeptisk :). Om det usla vädret håller i sig imorgon ska vi gå på superromantisk biodate. Jag väljer film och jag vill se Bruce Willis smutsa ner sig och jaga skurkar i "Die hard 4.0". Filmer om datorterrorism - oavsett om det ska vara i framtid eller nutid - brukar vara fulla av floppydisketter och andra antikviteter så det kan bli en riktig skrattfest. ;)

Kommentarer
Postat av: Albert

"You mean the 686 prototypes with the artificial intelligence RISC chips?"

2007-07-02 @ 21:05:43
Postat av: Elisabeth

Ujujuj, FLÖG de till Anholt?! Det är ju mitt ute i havet!

Postat av: Hannele

Jag ska också på romantisk biodate nu ikväll, med maken ;)
Pirates of the Caribbean.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback