Öluffare

Idag har jag träffat Fiskens släktingar och därefter gav vi oss ut i södra skärgården. Man kan få se väldigt mycket öar och hav och sånt med lokaltrafikens hjälp, billigt och bra. Första anhalten var Asperö, en liten pytteö som det var svårt att ta sig ifrån. Vi blev fast där ett tag och kunde konstatera att det fanns hela två museer på ön. Sedan bar det av till Brännö som kändes mer bebott. Där fick jag mig årets första bad medan Fisken skyllde på att han inte hade med sig badkläder och höll allt utom benen på land. :)

Filmen igår var förövrigt klart bättre än förväntat. Mycket action, inga alltför pinsamma teknikmissar (men jag håller fast vid att datorintrång på film bara har skildrats realistiskt i en enda film och det är Matrix Reloaded). Nåväl, gillar ni konceptet "hårdkokt polis räddar världen från ekonomisk kollaps tillsammans med ungt datorsnille" så är er biosommar räddad nu. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag som trodde att ni slog två flugor i en smäll - jag menar, Fiskens släktingar borde väl ändå bo ute vid/i havet. ;-)

Postat av: Hannele

Behöver man badkläder..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback