Mörkt

Det är mörkt ute idag. Det är inte speciellt mulet egentligen, bara mörkt som om det vore kväll. Jag känner på mig att det kommer att bli oväder, "it's a hard rain that's gonna fall". Igår däremot var det fint ute och efter att jag hade tagit en skön eftermiddag på stan dök Fisken upp och vi tog en geocache på Chalmers nära ett konstigt kopparhus där de hade gjort elektriska experiment förr i tiden. Eftersom det råder lite rivalitet mellan universitet måste jag ju fnysa lite åt Chalmers bara för att, men det var ett fint kopparhus de hade, det råder det ingen tvekan om. :)

Mitt fönstershoppande gjorde mig glad eftersom det tycks som om höstmodet kommer att bli väldigt snyggt i år. Inte för att man prompt måste följa det, men eftersom det kryllar av modemedvetna personer där ute så är det ju trevligt för ögat om de klär sig fint. I år kommer vi att se massor av svart plast vilket är fint på alla, enligt mig. Vi går en vacker höst till mötes. :) Förresten, Vic - din silverslips är modern! Gläds! ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ujuj, höstmode. Det märks att jag varit hemifrån för länge, för jag har verkligen ingen aning om vad som finns i skyltfönstrena!
(Försökte skriva en kommentar förut, men tror inte att det fungerade).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback