Söndagsmys

Idag har jag både rört på mig och lärt mig skillnaden på två olika routingalgoritmer. Mycket duktigt av mig. Därför har jag all rätt i världen att kolla på hjärndöda filmer, skratta åt de smaklösa skämten och äta ännu mer smaklösa pumpafrön som hälsogodis. Detta är alltså planen. Kan bara inte riktigt släppa bloggen. :)

Så, förklaringen till mitt namn, så slipper ni undra. Detta är
jag. Anspråkslös på håll, trevlig (kaprifolen doftar, själv är jag iaf hel och ren) om man kommer närmare och giftig om man kommer för nära. *s* Ok, vilken förklaring. Jag gillar blommor helt enkelt. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bloggar ÄR beroendeframkallande, så är det bara. Välkommen till min inkonsekventa blogg (som jag, pinsamt nog, glömt att nämna i mailen), som innehåller svammel om det mesta.

Postat av: Anna

Jag tror att alla klär i gult. Så det så. Alla passar i solstrålar
kram

2007-01-15 @ 09:29:20
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Claes

Välkommen till den fina världen av routingalgoritmer, en av de bästa världarna;)

2007-01-15 @ 10:57:36
Postat av: Kaprifol

Heh! Tack. Nu känner jag mig bpde solig och routad. *pluggar TCP vs UDP*

2007-01-15 @ 11:06:06
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback