Sista dagen på muséet

Entreprenörsskap är värsta grejen! :) Riktigt rolig föreläsning imorse. Verkar inspirerande och bra. Perfekt för mig som drömmer om att starta eget en vacker dag.

Sen blev det en "powerwalk" som det heter nuförtiden, till muséet för att bli avtackad med semla och allt. Alla var där, min förste chef och hela gänget (inte för att vi var så många, det är ett litet muséum :). Nå, mycket mysigt iaf och lite vemodigt på sitt vis. Jag fick en tavla som minne och jag känner konstnären: en liten robot som det var ett elände med. Den rackaren stänkte bläck på golvet så fort jag vände ryggen åt. *s*

Nu är planen att käka lunch hos datorklubben. Stammisarna är på plats och de vilda lunchdiskussionerna har redan börjat. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Semla?!? SEMLA?!!? I j a n u a r i?! Det går utför med mänskligheten. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback