Nytta och nöje

Har just tagit "Saras runda", en timslång gångtur döpt efter klasskompisen som bodde i huset bredvid innan hon flyttade till Stockholm för att exjobba och samla vuxenpoäng. Skönt med motion, särskilt när man har ett bra soundtrack med sig. Träden låg som plockepinn överallt. Det såg värre ut än jag hade trott. Usch!

Känns bra iaf att ha fått lite syre till hjärnan så jag orkar plugga in det lilla sista inför imorgon. Ska motstå frestelsen att tentaflykta ännu mer med "Sjunde himlen", något av det mest präktiga som går på TV. Den serien kan få vem som helst att känna sig som en mycket syndig människa i jämförelse med karaktärerna. *s* "Ens hjärna exploderar av det där" sa Fisken (min särbo :), men jag vet att han också tittar ibland...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Min femma har lagt av! Katastrof!!! Eller inte. ;) Den fungerade i fredags (då jag tittade på just Sjunde himlen :D), men nu är det bara en svart bild.

Postat av: Melissa

Hej!
Anta utmaningen, svara på den världsflaggor i en lek-grejen på min blogg.... :)

2007-01-15 @ 19:15:35
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: Lolita

Duktigt med promenad :)

2007-01-15 @ 20:03:27
URL: http://lolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback