Nya upptäckter?

Lunchdiskussionen spårade som vanligt ut i diverse skrönor. Tråkigt vore det väl annars. Att äta lunch med datorfolket är som att ha en stor, pladdrig extrafamilj. Väldigt mysigt, faktiskt. Bieffekten är att vid det här laget har jag hört så mycket lumparhistorier att jag kan berätta dem som om de hade varit mina egna. :)

Sen var det dags för exjobbsmöte. Det fanns ingen ledig PC i "exjobbarkuvösen" som jag kallar den, ett stort rum där alla exjobbare på avdelningen håller till.... så jag får eget rum. Lyx, lyx! Förmodligen dyker det upp någon rumskompis också, eller så får jag samsas med ett gäng datorer, men det ska nog gå bra. Nu har jag fått lite fler riktlinjer för vad jag ska göra också. Det verkar inte som om någon har gjort samma sak förut vilket är lite skrämmande. Nåja, det är bara att "gilla läget" och jobba på... och samla kraft på luncherna förstås. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback