En salig röra

Labba på trådlösa nät innan man fått i sig kaffe är ingen höjdare. Vi blev nästan klara iaf, alltid nåt. Sen var det föreläsning i samma kurs. Spännande om intervjuteknik. Eftersom vi alltid har olika föreläsare och vi är så få i gruppen får vi presentera oss varje gång. Efter fjärde presentationsrundan är vi nu rätt bra på det, trots att de flesta i gänget har en "kreativ studiesituation", alltså fullt kaos med jobb, studier och föreningsaktivitet samt en väldig blandning av kurser i fullkomlig oordning. Att uttrycka det  kortfattat så att det låter bra är en liten konst i sig. :)

Planer för eftermiddagen: Fixa kaffe åt mig, vatten åt mina kontorsväxter och simuleringsmiljö åt mitt exjobb. Sedan gå hem i vettig tid och ägna kvällen åt mina kurser...

Oj, SMS från Vic. Dags för fika nu då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback