Börja från toppen

Jag skulle vilja städa min garderob och ta fram alla vårkläder och låtsas att det är vår snart. Får väl nöja mig med att kolla på "Fula Betty" ikväll istället.

Har suttit och flyttat min utvecklingsmiljö från nätverket till att ligga lokalt. Det finns fördelar med det, men det var många digitala flyttlådor att flytta på. (Sökvägar som inte stämmer, ni som har jobbat med Eclipse förut vet hur himla åbäkigt det kan vara...) Handledaren kom över en ännu en artikel (får väl ta och läsa dem imorgon) och verkade lite bestört över att jag försöker skriva program för smartkortet redan istället för att bara skriva data till det. Det är lite som att säga att "Det var för svårt att balansera på stolen så jag ska börja med att gå på lina istället.... över Niagarafallet". *s* Lite typiskt mig kanske, att ta börja med det svåraste, men jag tror ändå att det är rätt ände på nåt vis.

Dags att kila hem nu. Vill äta keso... och nåt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback