Bollar i luften, spindlar i nätet

Jag fick tag på boken jag behövde. Träffade F i biblioteket, hukad över en mattebok. Mitt tips: gå hem och sov! Det är inte värt att plugga hela kvällarna. Man blir inte direkt smartare av sömnlöshet. :)

Hörde av A som börjat jobba på muséet efter mig. Lycka till, det kommer att gå superduper! Fick ett litet uppdrag på ett annat jobb på onsdag... mitt upp i alla studierna, men det omväxlar ju lite. Har förövrigt ett gammalt uppdrag som ska avslutas. De sista pappren ska in och jag kanske måste gå på nåt möte. Vill bara ha det avklarat så jag kan gå vidare. Gillar inte när saker hänger i luften... som det där nya extraknäcket. Uppskjutet igen? När ska jag börja? Ska jag börja alls? Jaja, det löser sig. Jag är ju inte direkt sysslolös så det är lite skönt med en grej mindre just nu.

Nu: Dags för god gryta med keso på toppen.
Imorgon: Trådlösa-nät-labb, föreläsning om samhällsvetenskapliga forskningsmetoder (say what? :), simulera saker på exjobbet... ja och så en tallrik ärtsoppa hos datorklubben, tänkte jag mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback