Blackbird has spoken

Det springer studenter i korridoren utanför. De har ryggsäckar och kaffekoppar och för en massa oväsen. Asså, somliga jobbar faktiskt här! (Heh, som om jag inte gjorde samma sak när jag var student, eller det är jag ju fortfarande... Genar alltid på biokemiska. De brukar se småpurkna ut där och jag klampar med flit när jag går. :)

Nån bacill har hackat mig och snott min röst. Jag får knappt fram ett pip. Attans otur, jag som ska jobba i eftermidag och prata med folk. Sitter och läser en artikel om identitetsstöld. Den är grymt spännande. Handlar om hur man kommunicerar säkert även från en dator som är "compromised" (fetknäckt på svenska).

Jag behöver: Mer slisk-kaffe, mer stenhård techno/trance, nån som kan prata åt mig i eftermiddag, en god lunch på nåt billigt ställe (vardagslyx!).... och så behöver jag fortsätta med artikeln efter denna lilla paus. :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ajdå, att vara hes är verkligen INTE roligt, i alla fall inte om man måste prata med folk. Du får köpa sådanadär bafucinhalstabletter (eller hur det nu stavas), de är mycket bättre än sliska dito som man köper i affären...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback