Åter till vardagen

Hjälp, nu är jag helt slut! Åkte i onsdags och kom hem idag. Inte en lugn stund har det varit. Eftersom jag har pluggat ett tag var det min sista konferens och det är ju lite vemodigt på sätt och vis (samtidigt som jag just nu är väldigt glad över att vara hemma hos min kudde och mina studier *s*).

Det är helt klart dags att lista helgens:
Fikachock: Snälla företag, sponsra med äpplen istället. Detta håller inte. Många goda muffins blev det... :)
Frukost: Hotellfrukost är värt att stiga upp till. Kan tänka mig att bli kringresande handelsman i vad som helst bara för den sakens skull.
Artigaste: De trevliga bordsgrannarna på banketten. Inget tåflirtande, inget fylleri, bara trevliga diskussioner.
Snabbshopping: Min rosa ögonskugga på H&M. Futtigt, visst men den gjorde min kväll. :)
Betraktelse i VIP-rummet: (på efterfest på ett stort uteställe) "Asså, om vi är dom mest vippiga personerna här... vilka är då resten?" ;)

Jaja, nu är det över. :( Alla trevliga datatjejer: vi ses ute i arbetslivet!

Datatjej 2007 föreläsning
ICA föreläser om sin IT-avdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback